9 خطای رایج هنگام ریمل زدن
نوشته شده توسط : خوابالو

 

اگر اهل استفاده از ریمل هستید بهتر است مراقب این اشتباهات شایع در استفاده از ریمل در آرایش باشید:

 

از مژه‌های بالایی شروع‌ می‌‌کنید!

موقعی که ریمل‌ می‌زنید تکه‌هایی از ریمل روی مژه‌هایتان‌ می‌ماند و آزار دهنده‌ می‌شود؟ برای پیشگیری باید از ریمل ابتدا روی مژه‌های پایینی استفاده کنید. برای ریمل زدن به مژه‌های پایینی، روبرو را نگاه کنید و فرچه ریمل را روی ریشه مژه‌ها قرار دهید. ریمل را به حالت زیگزاگ روی مژه‌ها بکشید تا مژه‌ها حجیم تر به نظر برسد. این کار باید حداقل 2 تا 3 مرتبه تکرار شود.

 

ریمل را مرتبا به داخل تیوپ پمپ‌ می‌کنید!

بالا و پایین بردن فرچه ریمل داخل تیوپ آن سبب سریع تر شدن روند خشک شدن ریمل خواهد شد. بجای بالا و پایین بردن فرچه آن را دایره‌ای در تیوپ بچرخانید.

 

اضافه مواد روی فرچه ریمل را پاک نمی‌کنید.

زمانی که فرچه ریمل را از داخل تیوپ درمی‌آورید حجم بالایی از مواد روی آن است. هنگامی که ریمل را خارج کردید حجم اضافی مواد روی آن را با گوشه تیوپ پاک کنید. به این ترتیب مژه‌های بلندتری خواهید داشت.

 

از ریمل قدیمی استفاده‌ می‌کنید!

برای جلوگیری ازعفونت باید مرتبا محصولاتی که با چشم در تماس است را عوض کنید. ریمل را تنها برای 6 ماه‌ می‌توانید استفاده کنید و بعد از این مدت باید آن را دور انداخته و با خرید ریمل جدید، ریمل دیگری را جایگزینش کنید. این موضوع از چسبیدن مژه‌ها به هم نیز پیشگیری‌ می‌کند.

 

از فر مژه استفاده نمی‌کنید!

فر مژه‌ می‌تواند چشم‌ها را درشت تر و زیباتر نشان دهد. مژه‌های بالایی را برای 10 ثانیه با فرمژه حالت دهید. ابتدا از ریشه‌ها شروع کنید و بعد مجدد اینکار را برای نوک مژه‌ها نیز تکرار کنید.

 

از فر مژه بعد از زدن ریمل استفاده‌ می‌کنید!

اگر‌ می‌خواهید مژه هایتان حالت بگیرد و بلندتر به نظر برسد هرگز بعد از ریمل زدن و خشک شدن ریمل از فرمژه استفاده نکنید. در این شرایط ریمل سفت شده و انعطاف پذیری خود را از دست‌ می‌دهد و‌ می‌شکند. برای پیشگیری قبل از ریمل زدن ابتدا مژه‌ها را فر کنید و حالت دهید.

 

تنها از یک ریمل استفاده‌ می‌کنید!

اگر‌ می‌خواهید مژه هایتان پر پشت و در عین حال بلند باشد از دو نوع ریمل استفاده کنید. و در خرید ریمل خساست به خرج ندهید

 

به حالت چشم‌ها اهمیت نمی‌دهید!

اگر چشم‌های نزدیک به هم دارید بهتر است مژه‌های خود را از کناره‌های بیرونی بلندتر کنید و اگر چشمان‌تان از هم فاصله دارد و دوست دارید نزدیک به هم به نظر برسد باید گوشه‌های چشم را بیشتر ریمل بزنید. به عبارتی نوع تکنیکی که در ریمل زدن استفاده‌ می‌کنید بستگی زیادی به حالت چهره و چشمان شما دارد. مقاله آرایش چشم در این مورد بیشتر شما را راهنمایی می کند.

 

ریمل را قبل از خواب پاک نمی‌کنید!

 

قبل از آنکه به رختخواب بروید لازم است آرایش را به طور کامل از روی پوست پاک کنید. ریمل مخصوصا انواع ضد آب به سختی پاک‌ می‌شوند و بهتر است محصولات پاک کننده ویژه‌ای را برای پاک کردن آرایش استفاده کنید.بهتر است از شوینده های صورت یا میسلار واتر استفاده کنید.

پس علاوه بر خرید ریمل خوب، نکاتی نیز وجود دارد که در صورت رعات نشدن، تاثیر خرید ریمل حتی بهترین نوعش تاثیر زیادی نخواهد داشت.





:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: